dodano: 12-02-2021
Burmistrz Pyrzyc Marzena Podzińska, zaprasza do wyrażenia swoich spostrzeżeń odnośnie dostępności Urzędu Miejskiego w Pyrzycach dla osób ze szczególnymi potrzebami (osoba ze szczególnymi potrzebami to osoba, która ze względu na swoje cechy zewnętrzne lub wewnętrzne, albo ze względu na okoliczności, w których się znajduje, musi podjąć dodatkowe działania lub zastosować dodatkowe środki w celu przezwyciężenia bariery, aby uczestniczyć w różnych sferach życia na zasadzie równości z innymi osobami).
Aby to zrobić należy wypełnić krótką ankietę. Ankieta jest anonimowa.
Wszelkie informacje zawarte w ankiecie będą wykorzystane wyłącznie do zdefiniowania istniejących barier architektonicznych, cyfrowych, komunikacyjnych utrudniających osobom ze szczególnymi potrzebami funkcjonowanie w życiu codziennym, sporządzenia diagnozy, planu działania i sformułowania zaleceń.
Chcemy poznać potrzeby i kierunek zmian w Urzędzie Miejskim w Pyrzycach w stronę zwiększenia dostępności dla osób ze szczególnymi potrzebami.
Załączoną ankietę należy złożyć do 26 lutego 2021 r. do godz.15:00, w Punkcie Informacyjnym – przy wejściu głównym do Urzędu Miejskiego w Pyrzycach lub przesłać na adres mailowy: s.gabryelczyk@pyrzyce.um.gov.pl. Ankietę można również odebrać w wersji papierowej w Punkcie Informacyjnym Urzędu Miejskiego w Pyrzycach.
Dziękuje za poświęcony czas.
Koordynator ds. dostępności Burmistrz Pyrzyc
(-) Sylwia Gabryelczyk (-) Marzena Podzińska
Wysoki kontrast - wersja strony dla niepełnosprawnych
Urząd Miejski w Pyrzycach
Plac Ratuszowy 1
74-200 Pyrzyce
e-mail: sekretariat@pyrzyce.um.gov.pl
NIP: 8530002620
REGON: 000529781
Nr konta: 62 2030 0045 1110 0000 0112 5450
© 2012 Pyrzyce. Wszystkie prawa zastrzeżone. | Deklaracja dostępności
Obsluga techniczna ALFA TV